A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад освіти "Глибоцький ліцей Глибоцької селищної ради"

І Міжнародна науково-практична конференція імені Володимира Рєпкіна «Психолого-педагогічні основи розвивального навчання: теорія, практика, перспективи».

Дата: 01.04.2025 14:04
Кількість переглядів: 5

Міністерство освіти і науки України

ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича

КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

Незалежний науково-методичний центр «Розвиваюче навчання»

Федеральний університет, м. Уберландія, Бразилія

Академія спеціальної педагогіки ім. Марії Гжегожевської, м. Варшава, Польша

Педагогічний університет ім. Януша Корчака, м. Варшава, Польша

Український вільний університет, м. Мюнхен, Німеччина

Український культурно-освітній центр «Берегиня», м. Афіни, Греція

 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

 

І МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ

ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА РЄПКІНА

«ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ»

 

17-18 квітня 2025 року

 

Вельмишановні колеги!

Інформуємо Вас про те, що 17-18 квітня 2025 року відбудеться І Міжнародна науково-практична конференція імені Володимира Рєпкіна «Психолого-педагогічні основи розвивального навчання: теорія, практика, перспективи».

Мета конференції: науково-практичне обґрунтування розвитку системи розвивального навчання в умовах зовнішніх та внутрішніх викликів психологічної науки; обговорення тенденцій та перспектив розвитку освіти і науки в сучасних реаліях; збереження, узагальнення та розвиток інноваційного психолого-педагогічного спадку Володимира Рєпкіна в контексті реалізації системи розвивального навчання.

 

 

 

 Напрями роботи конференції:

 

Секція 1. Психолого-педагогічний спадок Володимира Рєпкіна у національному та світовому вимірі.

Секція 2. Історія та сучасні тенденції системи розвивального навчання.

Секція 3. Психологія розвивального навчання.

Секція 4. Технології, методи розвивального навчання.

Секція 5. Освіта дітей та дорослих з особливими освітніми потребами в контексті розвивального навчання

Секція 6. Методи арт-терапії у системі розвивального навчання.

Секція 7. Психологічні передумови розвитку особистості через призму розвивального навчання.

Секція 8. Психологічний супровід учасників освітнього процесу і вразливих категорій населення у період воєнного стану. 

 

Учасники конференції: наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники, фахівці-практики, докторанти, аспіранти, здобувачі вищої освіти, активісти громадських організацій.

 

За підсумками роботи конференції планується видання збірника тез конференції «Психолого-педагогічні основи розвивального навчання: теорія, практика, перспективи». 

 

Робочі мови конференції: українська, англійська, мови ЄС.

 

Конференція відбудеться у дистанційному форматі з використанням платформи Zoom.

Ідентифікатор та код доступу будуть розміщені на сайті університету, вкладка «Кафедра психології».

 

Умови участі в конференції:

Для участі у конференції необхідно до 11 квітня 2025 року здійснити реєстрацію за покликанням: https://docs.google.com/forms/d/1JfXid5BtrO751QtqgtUElh94CFJjCRiUMhvoSJYJAes/edit  

Подати тези просимо до 11 квітня 2025 року на електронну адресу: konfa.kafpsychology.lnu@gmail.com 

 

Участь у роботі конференції та публікація  безкоштовна

 

З організаційних питань звертатися:

Черновська Лілія Володимирівна  +380984449237; 

Бібік Катерина Володимирівна  +380661584165.

 

Вимоги до оформлення тез доповідей, поданих до збірника матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції імені Володимира Рєпкіна «Психолого-педагогічні основи розвивального навчання: теорія, практика, перспективи» 

1. Обсяг 3-5 сторінок формату А4, шрифт Times New Roman. Кегль – 14. Міжрядковий інтервал – 1,5. Стиль – Normal. Всі поля 20 мм. Абзацний відступ 1,25 см.

2. Прізвище та ініціали автора розміщуються у правій половині аркуша над текстом тез. Нижче (під ініціалами) назва установи, науковий ступінь, вчене звання, посада; через 1 інтервал назва тез великими літерами, нижче   текст тез. Після тез – список використаної літератури, який має бути виконаний згідно з останніми вимогами (ДСТУ 8302:2015) і містити не більше 5-6 джерел. Рисунки і таблиці повинні бути підписані зі вказаним джерелом. Рисунки – згруповані на полотні, як єдиний графічний об’єкт з можливістю редагування. Список використаних джерел оформлюється відповідно до вимог ДСТУ 8302:2015. Стиль: [1, с. 105], [1, с. 10; 2, с. 11].

3. Після списку використаних джерел зазначається науковий керівник (якщо він не є співавтором публікації): ПІП (повністю), науковий ступінь, вчене звання, посада, місце роботи.

4. Тези подаються до оргкомітету конференції у вигляді компʼютерного файлу з розширенням *doc, набраного в редакторі Word, електронною поштою.

 

ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ

 

Петренко Оксана Степанівна,

кандидат психологічних наук, доцент,

доцент кафедри психології,

ДЗ «Луганський національний університет

імені Тараса Шевченка»

Шевченко Сергій Анатолійович,

здобувач вищої освіти першого

(бакалаврського) рівня,

спеціальності 053 Психологія,

ДЗ «Луганський національний університет

імені Тараса Шевченка»,

 

МЕТОДИ АРТ-ТЕРАПІЇ У СИСТЕМІ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

 

Текст тез.

 

Список використаних джерел

 

Оргкомітет залишає за собою право відмовити авторові в публікації тез, які не відповідають редакційним вимогам, матеріали авторові не повертаються.

https://rada.info/upload/users_files/22832385/a513656448be1bb4ad70ef376839e3d0.pdf

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень