Кафедра вчителів математики, інформатики та фізики опорного закладу освіти «Глибоцький ліцей»
Кафедра вчителів математики, інформатики та фізики
опорного закладу освіти «Глибоцький ліцей»
- Білик Віра Денисівна
Посада: вчитель математики ОЗО «Глибоцький ліцей»
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: вчитель-методист
Освіта: Чернівецький державний університет ім.Ю.Федьковича
Спеціальність: Математик. Викладач
Методична проблема: «Способи формування ключових компетентностей на уроках математики»
Педагогічне кредо: «Де задача – там творчість,
Де творчість – там особистість,
Де особистість – там безперервний процес навчання»
(Блез Паскаль)
- Бурюк Іван Маріанович
Посада: вчитель фізики та математики ОЗО «Глибоцький ліцей»
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії
Освіта: Чернівецький національний університет ім.Ю.Федьковича
Спеціальність: магістр фізики, викладач фізики, бакалавр математики
Методична проблема: «Диференційований підхід на уроках математики та фізики»
Педагогічне кредо: «Розум полягає не лише в знаннях, а й в умінні застосовувати ці знання».
- Бурюк Олена Василівна
Посада: вчитель математики ОЗО «Глибоцький ліцей»
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: вчитель-методист
Освіта: Чернівецький державний університет ім.Ю.Федьковича
Спеціальність: Математик. Викладач
Методична проблема: «Розвиток критичного мислення на уроках математики»
Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учить ще важче,
Але не можеш зупинитись ти.
Як учням віддаєш усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти».
- Глобак Дмитрій Іванович
Посада: директор ОЗО «Глибоцький ліцей Глибоцької селищної ради», вчитель фізики
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: вчитель-методист
Освіта: Чернівецький державний університет ім.Ю.Федьковича
Спеціальність: інженер-фізик
Методична проблема: «Формування енергозберігаючої компетентності учнів на уроках фізики»
Педагогічне кредо: «Головне, щоб одночасно учень бачив, спостерігав і робив. Де є ці три речі, там є жива думка, яка загострює розум» (В.Сухомлинський)
- Джурюк Інна Костянтинівна
Посада: вчитель математики та інформатики ОЗО «Глибоцький ліцей»
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: вчитель-методист
Освіта: Чернівецький національний університет ім.Ю.Федьковича
Спеціальність: Математика
Методична проблема: «Використання сучасних технологій навчання та міжпредметних зв’язків на уроках математики та інформатики, як спосіб формування компетентностей учнів»
Педагогічне кредо: «Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому»
- Зеленівська Людмила Миколаївна
Посада: вчитель математики та фізики Слобідської філії І-ІІ ступенів із дошкільним структурним підрозділом ОЗО «Глибоцький ліцей»
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: старший вчитель
Освіта: Чернівецький національний університет ім.Ю.Федьковича
Спеціальність: інженер-фізик
Методична проблема: «Прийоми активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики з використанням сучасних інформаційно-комунікативних технологій»
Педагогічне кредо: «Треба вчити не думкам, а думати». (Е.Кант)
- Карпюк Юрій Іванович
Посада: вчитель інформатики Слобідської філії І-ІІ ступенів із дошкільним структурним підрозділом ОЗО «Глибоцький ліцей»
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Освіта: Чернівецький національний університет ім.Ю.Федьковича
Спеціальність: вчитель образотворчого мистецтва, прикладного мистецтва
Методична проблема: «Формування комп’ютерної грамотності та створення середовища для всебічного розвитку особистості на уроках інформатики»
Педагогічне кредо: «Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя – це процес, тому завжди потрібно рухатися вперед»
- Ковшар Вероніка Іванівна
Посада: вчитель математики та інформатики ОЗО «Глибоцький ліцей»
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії
Освіта: Чернівецький національний університет ім.Ю.Федьковича
Спеціальність: магістр математики
Методична проблема: «Вдосконалення розумових та творчих здібностей учнів за допомогою ментальної арифметики»
Педагогічне кредо: «Частина мого життя – це школа, де я реалізовую частину
себе»
- Крецу Домніка Миколаївна
Посада: вчитель математики ОЗО «Глибоцький ліцей»
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: вчитель-методист
Освіта: Чернівецький державний університет ім.Ю.Федьковича
Спеціальність: Математик. Викладач
Методична проблема: «Використання мультимедійної техніки з метою формування пізнавальних інтересів при вивченні математики»
Педагогічне кредо: «Вчитель не тільки той хто навчає, а той у кого
навчаються»
- Лупуляк Руслана Петрівна
Посада: вчитель математики та інформатики ОЗО «Глибоцький ліцей»
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: вчитель-методист
Освіта: Чернівецький державний університет ім.Ю.Федьковича
Спеціальність: Математик. Викладач
Методична проблема: «Розвиток креативного мислення учнів на уроках математики та інформатики»
Педагогічне кредо: «Навчати – значить подвійно вчитися»
- Москалеску Людмила Георгіївна
Посада: вчитель математики та інформатики Червонодібровської філії І-ІІ ступенів із дошкільним структурним підрозділом ОЗО «Глибоцький ліцей»
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: вчитель-методист
Освіта: Чернівецький державний університет ім.Ю.Федьковича
Спеціальність: Математик. Викладач
Методична проблема: «Використання різних форм самостійної роботи на уроках математики в умовах демократичного реформування освіти»
Педагогічне кредо: «Життя прекрасне двома речами: можливістю вивчати
математику й можливістю викладати її» (Пуассон С.)
- Назаришин Оксана Анатоліївна
Посада: вчитель інформатики ОЗО «Глибоцький ліцей»
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: вчитель-методист
Освіта: Чернівецький національний університет ім.Ю.Федьковича
Спеціальність: інженер-системотехнік
Методична проблема: «Розвиток здібностей та стимуляція інтересу учнів до навчання через упровадження інформаційно-комунікаційних технологій»
Педагогічне кредо: «Діяльність – єдина дорога до знань»
- Опаєць Катерина Костянтинівна
Посада: заступник директора з навчально-виховної роботи ОЗО «Глибоцький ліцей», вчитель інформатики та географії
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: вчитель-методист
Освіта: Чернівецький державний університет ім.Ю.Федьковича
Спеціальність: Географ. Викладач. Вчитель початкових класів
Методична проблема: «Формування навчально-пізнавальної компетентності на уроках інформатики в початковій школі»
Педагогічне кредо: «Мудрий не той, хто знає багато, а той чиї знання
корисні»
- Славута Паша Василівна
Посада: заступник директора з навчально-виховної роботи ОЗО «Глибоцький ліцей», вчитель математики та інформатики
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: вчитель-методист
Освіта: Тернопільський державний педагогічний інститут
Спеціальність: вчитель математики та інформатики
Методична проблема: «Розвиток творчих і пізнавальних здібностей учнів засобами інноваційних педагогічних технологій на уроках математики та інформатики»
Педагогічне кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому
серці запалити вогник пізнання, творчості, мислення та добра»
- Трафенчук Віра Іванівна
Посада: вчитель фізики ОЗО «Глибоцький ліцей»
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: старший вчитель
Освіта: Чернівецький державний університет ім.Ю.Федьковича
Спеціальність: Фізика. Викладач
Методична проблема: «Розвиток пізнавальних, інтелектуальних і творчих здібностей на уроках фізики»
Педагогічне кредо: «Педагогу повинні бути притаманні якості близькі до
материнських. Як мати віддає своїм дітям усе найкраще, так і педагог вкладає
свою душу в учнів. У цьому внутрішній зміст професії» (В.Сухомлинський)
- Шова Ганна Іванівна
Посада: вчитель фізики ОЗО «Глибоцький ліцей» та Червонодібровської філії І-ІІ ступенів із дошкільним структурним підрозділом ОЗО «Глибоцький ліцей»
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: вчитель-методист
Освіта: Чернівецький державний університет ім.Ю.Федьковича
Спеціальність: викладач фізики.
Методична проблема: «Диференційована робота на уроках фізики – розкриття потенційних можливостей учнів»
Педагогічне кредо: «Все добро на Землі від знань, а все зло від незнань»